יום חמישי, 20 במרץ 2008

עבודת חקר-שימור פרחי הבר

אנחנו גלי,קרן ואתי.

גלי
אני בת 14.
אני אוהבת לראות טלוויזיה, להיות במחשב, לשיר[לא תמיד זה לטובה אבל...:)] ולהיות בחוג דרמה שלי.
אני שמחה לקחת חלק בעבודת החקר, ואני מקווה לחקור את הנושא לעומק וללמוד דברים נוספים,שלא ידעתי קודם- על שימור פרחי הבר ובכלל- על כל נושא הפרחים.

אתי
אני בת 14.
יש לי אח בשם יונתן ואחות בשם ספיר.
אני אוהבת לראות טלוויזיה, להיות עם המשפחה ולשחק במחשב.
אני רוצה לדעת דברים נוספים על שימור פרחי הבר ומקווה לעבודה טובה.

קרן
אני בת 13 וחצי.אני אוהבת לנגן בגיטרה, לשמוע מוזיקה ולצייר.
אני אוהבת לרכב על סוסים.
יש לי שני אחים גדולים.
אני מצפה מעבודת החקר ללמוד דברים חדשים בנושא איכות הסביבה ועל התוצאות החיוביות והשליליות בנושא שימור פרחי הבר.


___________________________________________
שלושתנו נחקור את הנושא לעומק ונשמח לדעת דברים חדשים.




אין תגובות: